My photo
hye semua...(*_^) nama aku norazirah binti arshad...org panggil aku mcm2...tp nk senang panggil jer zira..tapi kat umah family aku panggil nama lain..hehe...nama apa xleh hbaq la..huhu...um0 aku baru 23,muda lagi..hahaha..dah memiliki seorang suami yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada 03/02/2013..aku sayang suami aku lbih dari diri aku sendiri...tarikh lahir aku 12/6/1989..di besarkan di negeri kedah..anak jati kedah nie.hihih..tapi tinggal kat daerah nibong tebal,pulau pinang..huhu..dulu aku sekolah kat smk sultan ahmad tajuddin,bandar baharu kedah..dan kemudian melanjutkan pelajaran di ilp nibong tebal dalam kos teknologi perisian multimedia interaktif..aku ada 6 beradik..3 boy 3 gurl..aku anak ke4...aku seorang yg manja..aku memang manja dengan seluruh keluargaku...sekarang aku dah bekerja di celcom center sebagai customer service(officer)..dah tiga tahun lebih dah aku disini..aku mudah berkawan dgn sapa2 jer n mudah jgk mengalirkan air mata....terima kasih pada kawan2 ku kerana menjadi kawan aku~~aku seorag yg simple tapi amat sukakan kekemasan dlm diri..comot2 xmaw r..huhu..aku suka menghabiskan duit dan waktu utk diri sndiri...
FOLLOW MY BLOG

~~YOU FOLLOW ME,I FOLLOW YOU BACK~~
http://segalanytentngdriku.blogspot.com

Wednesday, October 20, 2010

p taiping bersama member2 lama~~

time ni aku bersama mmber2 lama aku iaitu min,fatin n is...is tu pakwe fatin..hihihi....moga fatin n is ada jodoh bersama...xsabar menunggu nasik minyak ampa...hihi....tapi time ni is lah jadi jurukamera yang xdak gaji..hik3...sory jer kerana mintak tolong kamo..huhu...seb bek sporting,untung fatin..hihi.....

ni aku bersama min...min mmber bek aku masa aku kt skolah dulu...pas2 hbis ja dr skolah kami lost contct sbb masing2 ada komitmen lain2....so,baru sekarang kami berjumpa balik....mmg rindu ah nk jmpa mmber2 lama balik...

ni aku bersama fatin mmber bek time skolah n sekarang.....masa ni kami kt tasek taiping...saja2 p ilangkan bosan..huhuhu.....

nielah antara kawan2 lama masa skolah dulu n ada lagi sorg iaitu fizah.....kami geng ber4....dulu p mana pun ber4..huhu...waktu skolah mmg bez ah...tp skrg fizah dh kawen n jadi bini org dah,so xleh la join kitaorg lg sbb bini org ada batas2 nya..mana leh nk enjoy mcm kami dh.....sedih fizah xde dlm gambar ni..huk3....tp pape pon dia tetap dlm ingatan kami smua....to fizah,t bila ada masa nnt kita kuar sama2 yer....ajak abg skali..hihi....fren 4ever~~
ni lak fati n pkwe nya iaitu is.....hihi...secocok kan...ish3,pandai la cri psangan..huhuhu...moga fatin n is berkekalan selamanya....xsabar nk makan nasik minyak ampa..huhuhu....pape pon untung fatin dapat laki yang sporting mcm is....dia baik,so hang jaga lah perhubungan ni sebaik mungkin k....aku sentiasa doakan kebahagiaan ampa...Amin~~

No comments:

Free Flower MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com