My photo
hye semua...(*_^) nama aku norazirah binti arshad...org panggil aku mcm2...tp nk senang panggil jer zira..tapi kat umah family aku panggil nama lain..hehe...nama apa xleh hbaq la..huhu...um0 aku baru 23,muda lagi..hahaha..dah memiliki seorang suami yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada 03/02/2013..aku sayang suami aku lbih dari diri aku sendiri...tarikh lahir aku 12/6/1989..di besarkan di negeri kedah..anak jati kedah nie.hihih..tapi tinggal kat daerah nibong tebal,pulau pinang..huhu..dulu aku sekolah kat smk sultan ahmad tajuddin,bandar baharu kedah..dan kemudian melanjutkan pelajaran di ilp nibong tebal dalam kos teknologi perisian multimedia interaktif..aku ada 6 beradik..3 boy 3 gurl..aku anak ke4...aku seorang yg manja..aku memang manja dengan seluruh keluargaku...sekarang aku dah bekerja di celcom center sebagai customer service(officer)..dah tiga tahun lebih dah aku disini..aku mudah berkawan dgn sapa2 jer n mudah jgk mengalirkan air mata....terima kasih pada kawan2 ku kerana menjadi kawan aku~~aku seorag yg simple tapi amat sukakan kekemasan dlm diri..comot2 xmaw r..huhu..aku suka menghabiskan duit dan waktu utk diri sndiri...
FOLLOW MY BLOG

~~YOU FOLLOW ME,I FOLLOW YOU BACK~~
http://segalanytentngdriku.blogspot.com

Thursday, October 7, 2010

~~pasangan couple yg secocok bagai pinang di belah 2..hihi~~


~~faizah with fizam~~
 Faie Zah
Hihi...nie adalah pasangan paling sweet mcm belangkas lorh..hihi.....always together...kata org sama cantik sama padan la....aku harap ampa jaga hubungan nie dgn sebaik mungkin....ada jodoh x kemana kn?? bila maw mkn nsik minyak maa...haaha.....pape pon aku doakan ampa bahagia bersama hingga akhir hayat.....Aminnn.....aku turut tumpang gembira lah utk kebahagiaan ampa bersama.......don't fight together k..huhuhu....anyway,i hope u happy always together with ur beloved mine.....n take care ur relationship to become a good relationship~~Aminn....
 ~~ ima with lan ~~
 wah2...nie la pasangan yang salah satunya paling rapat dgn aku sebab kami kwn bek n stdy di tempat yg sama..tambahan pulak kami dh lama kenal.....aku suka pasangan ni sbb nmpk sweet n sepadan sgt2....i like..hihihi....to ima n lan,owg doakan ampa dua kekal abadi selamanya sampai ke jinjang pelamin n akhir hyat.....moga2 ada jodoh bersama....owg sentiasa doakan kebahagiaan ampa....owg teringin sgt nk tgk ampa kawen n nek pelamin...n leh la owg n zul tumpang nyibok skali jg pngapit ampa...hahaha...nk jd pngapit ima leh x?hihihi......bila la agaknya kwn bek aku sorg ni nk kwen ek??pape pon aku sentiasa doakan kebahagiaan smua psangan2 nie....Amin....hope korg bahagia selamanya......ada masa pasang surut nya,tp pape pon kita cuba sedaya upaya utk mencapai dan mencari kebahagiaan kita sendiri k kwn2 ku?huhuhu......moga bahagia kita semua...Amin~~love u all~~

~~ fatin with is ~~
peweeeitttttt.......huhuhuhu.....nie antara pasangan yang sweet jgk..huhu...i like...very interesting...hope ampa kekal selamanya la sebab aku tgk ampa mmg dh sepadan sgt...huhuhu...hope ampa ada jodoh bersama........untung fatin dpt laki yg sporting mcm is..hihi....xsabar nk makan nasik minya ampa la wey..huhu...klu wat knduri jgn lupa jemput no..huhu....aku p tumpang nyibokkan diri ke majlis ampa.....huhuhu.....aku sonok tgk kawan2 aku yang bahagia bersama pasangan masing2...so aku harap sangat kita semua memperolehi kebahagiaan bersama...=) aku sayang ampa semua....harap sgt semua nya baik2 belaka...Amin~~~

~~ hana with amy~~
 HaNa FauZi
to my ex roomate,i want to say 2 to...i like look ur relationship with amy....ampa sama padan...jika ada jodoh x kemana kn...??very nice...macamana pun masalah,mesti ada jalan penyelesaian kn yunk?so aku harap ampa ber2 dapat jaga perhubungan nie dgn baik.aku doakan perhubungan ampa berkekalan hingga akhir hayat...InsyaAllah andai kata Allah sudah menetapkan jodoh ampa ber2,ampa akan hidup besama sehingga akhir hyat ampa.....aku jgk turut gembira....hepy always yer yunk~~

~~sha with yas~~  
Yang nie jugak adalah salah satu pasangan yang paling aku suka tgk n sgt2 sepadan mcm pinang di belah 10..hihi....juga sama cantik sama padan...kata org putih,it's very perfect...tapi,bab gaduh besa la...semua pasangan yg bercinta mesti ada gaduh2 punya lah..kalau x,xdak lah di nama kan perhubungan cinta.....tol x?sedangkan pasangan yang berkahwin pon ada gaduh2....so,semua kena phm lah psal nie.....to sha my cousin,i hope u happy always together with ur beloved mine...aku tumpang gembira jgk utk kebahagiaan ampa bersama.....jika ada jodoh ampa akan di satukan satu hari nanti...Amin......jaga lah perhubungan ini dengan sebaik mungkin.....love u allz***
~~kinah with khalil~~ 
Puteri Impian
 Nie lah pasangan bahagia and secocok pada pandangan aku...aku suka tgk ampa bahagia bersama...sepadan sgt...aku harap perhubungan ampa kekal selamanya....sama cantik sama padan...bila maw mkn nasik minyak nie?huhuhu...jgn lupa jemput aku taw.....hihi...moga2 ampa ada jodoh bersama....to kinah,aku harap hg jaga lah perhubungan nie dgn sebaik yang mungkin....aku jgk tumpang gembira dgn kebahagiaan ampa bersama***







No comments:

Free Flower MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com