My photo
hye semua...(*_^) nama aku norazirah binti arshad...org panggil aku mcm2...tp nk senang panggil jer zira..tapi kat umah family aku panggil nama lain..hehe...nama apa xleh hbaq la..huhu...um0 aku baru 23,muda lagi..hahaha..dah memiliki seorang suami yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada 03/02/2013..aku sayang suami aku lbih dari diri aku sendiri...tarikh lahir aku 12/6/1989..di besarkan di negeri kedah..anak jati kedah nie.hihih..tapi tinggal kat daerah nibong tebal,pulau pinang..huhu..dulu aku sekolah kat smk sultan ahmad tajuddin,bandar baharu kedah..dan kemudian melanjutkan pelajaran di ilp nibong tebal dalam kos teknologi perisian multimedia interaktif..aku ada 6 beradik..3 boy 3 gurl..aku anak ke4...aku seorang yg manja..aku memang manja dengan seluruh keluargaku...sekarang aku dah bekerja di celcom center sebagai customer service(officer)..dah tiga tahun lebih dah aku disini..aku mudah berkawan dgn sapa2 jer n mudah jgk mengalirkan air mata....terima kasih pada kawan2 ku kerana menjadi kawan aku~~aku seorag yg simple tapi amat sukakan kekemasan dlm diri..comot2 xmaw r..huhu..aku suka menghabiskan duit dan waktu utk diri sndiri...
FOLLOW MY BLOG

~~YOU FOLLOW ME,I FOLLOW YOU BACK~~
http://segalanytentngdriku.blogspot.com

Thursday, October 7, 2010

together with mybezfren~~

with ima cyunk~~nie lah satu2 nya kawan yang paling rapat dgn ku....kami start knl n mula rapat masa kani di ilp....semua kenangan bersama di ilp still dlm ingatan....p mana pon bersama..buat apa pon bersama....bez jer..n sampai lah sekarang kami still bersama n berhubung.....dulu tiap2 minggu kuar..hihihi...tp skrg ima dah keja kt jauh,ipoh nuh..huhuhu...so payah ckit la nk kuar besama....tp still berjumpa bila masing2 free.....windu ima ar,bla maw kuar bersama2 lg nie..huhuhuhu....to ima,thanks a lots coz be myfren....i hope our relationship still together forever....miz u dear...u're a great fren in my life....frenship 4ever...muaahh~~
with hana mucuk..hihih...kalau semua nak taw,nie lah satu2 nya r00mate kesayangan aku,hana mucuk..hihihi.....kami rapat n start kenal masa kat ilp...1 group 1 kelas 1 kos n segalanya....bez berkawan dgn hana sbb dia baik,gila2 n sporting....payah nk cari roomate cmnie....n paling bez,kalau aku mkn x habis n xlalu ke ape ke mesti dia lah org yg tolong habis kan makanan aku..huhuhu.......aku suka sbb xdak lah membazir makanan kn...hihih......sampai sekarang kami still baik lg...to hana,thanks coz be myfren....aku syg hang..huhu....u're a g00dfren in my life....miz u~~frenship 4ever~~muaahhhh~~
with za..nie lak kawan bek aku masa kt ilp....mek za sbb dia org kelantan..hihi....kecik ja org nya,comel gitu...huhu....start rapat pon masa kami sama2 study kt ilp...sekarang jarang jumpa sebab dia dok jauh,kelantan nuh..huhu...windu mek za....thanks mek za sebab jadi kawan aku~~
with faizah...hmm...nie lah kawan aku yang paling gila..hahahahaha.....otak dia mmg gila2 n mulut xdok diam...huhuhu...hari2 dia maw cakap...haha....bising jer dia...klu xdak dia,sunyi ja opis nie..huhu...kami start kenal kat tempat keja lah.....keja skali,sbb 2 jadi rapat.....tambah pulak kami ber2 ja yg tinggal di bahagian opis,so lg rapat lah sbb dah xdak sapa dh..huhuhu.....suka duka bersama.....pape pon thanks jadi kawan aku~~
with fiezah n fatin....haa...nie lah kawan bek aku n geng aku waktu aku di zaman skolah dulu..huhuhu.....kami p mana pon besama....bez jer time skolah...smpai sekarang kami still berjumpa...tp kawan bek aku yg fiezah ni udah berkahwin..huhu....sedih rasanya bila dia dh kawen..rasa mcm kehilangan seorang kawan bek..huhuh....tapi aku tetap tumpang gembira dgn perkahwinannya...moga fiezah n suami kekal hingga akhir hayat....ang fatin lak still gila2 mcm aku..huhu...pape pon aku seronok berkawan dgn ampa...bkn senang utk mencari kawan seperti ampa...terima kasih kerana menjadi kawan aku yg terbaik~~
with miera..haa,nie plak mmber aku yg agak rapat dgn aku...p mana pon bersama...sampai smua org kata kami kembaQ n mcm adik beradik lah...huhu....org kata kat mana ada aku,di situ lah ada miera...tapi sekarang dak dah....sbb dia dah dok kl keja kt sana...so jarang la ada kt kmpung......pape pon thanks jadi kawan aku~~
with kak kiah..nie lah kak angkat aku yg sporting n gila2 cm aku..huhu...bez jer kwn dgn dia walau pon dia lbih tua dr aku...kami start knal masa aku praktikal di pejabat pelajaran daerah kerian...kt sini lah kami mula rapat...p mana pon bersama...tp skrang dh tinggal kenangan jer di ppd kerian sbb aku dh tamat praktikal lama dh n kak kiah pulak dh xkeja dh kt ppd....pape pon terima kasih kak kiah kerana sudi jadi kak angkat n kwn zira~~
with kak rosz...salah seorang kwn aku jgk walaupun dia kak dr aku...aku tetap hormati nya...dia baik dan boleh di buat kwn..selesa berkawan dgn nya...kami kenal masa study kt ilp dulu...dia dok sg bakap aku dok sg kecik,dkt ja..huhuhu....nk kuar mana2 ajak dia lah sbb sporting..huhu....aku pon jnis ok ja klu di ajak teman p mana2...hihi
with sakinah....dia nie 1 kmpung dgn aku...dulu kecik2 selalu la men skali pi mana pon skali..huhuhu.....bek dr kecik lg...umah kami dekat ja xdan seminit..huhu...kami 1 sekolah jugak,dr skolah rendah sampai lah ke sekolah menengah....keja pon skali dulu tp sekarang dia dh berhenti sebab nk smbung stdy..pape pon thanks a lots because be myfen~~

No comments:

Free Flower MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com