My photo
hye semua...(*_^) nama aku norazirah binti arshad...org panggil aku mcm2...tp nk senang panggil jer zira..tapi kat umah family aku panggil nama lain..hehe...nama apa xleh hbaq la..huhu...um0 aku baru 23,muda lagi..hahaha..dah memiliki seorang suami yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada 03/02/2013..aku sayang suami aku lbih dari diri aku sendiri...tarikh lahir aku 12/6/1989..di besarkan di negeri kedah..anak jati kedah nie.hihih..tapi tinggal kat daerah nibong tebal,pulau pinang..huhu..dulu aku sekolah kat smk sultan ahmad tajuddin,bandar baharu kedah..dan kemudian melanjutkan pelajaran di ilp nibong tebal dalam kos teknologi perisian multimedia interaktif..aku ada 6 beradik..3 boy 3 gurl..aku anak ke4...aku seorang yg manja..aku memang manja dengan seluruh keluargaku...sekarang aku dah bekerja di celcom center sebagai customer service(officer)..dah tiga tahun lebih dah aku disini..aku mudah berkawan dgn sapa2 jer n mudah jgk mengalirkan air mata....terima kasih pada kawan2 ku kerana menjadi kawan aku~~aku seorag yg simple tapi amat sukakan kekemasan dlm diri..comot2 xmaw r..huhu..aku suka menghabiskan duit dan waktu utk diri sndiri...
FOLLOW MY BLOG

~~YOU FOLLOW ME,I FOLLOW YOU BACK~~
http://segalanytentngdriku.blogspot.com

Monday, January 24, 2011

My Febret Food..hik3...Jom Sama2 Kita Tgk OK!!!!!

Nasi Goreng pattaya~Nasi Goreng USA~Nasi Lemak
Satay~Char Koey Teoy~Chicken Chop~Roti Canai
TomYam~TomYam Campur~Cheezy Wedges~KFC Chicken
Hai,Assalammualaikum semua...Dah lama rasanyer aku x update belog aku nie...huhu...Maklum la,aku kan pemalas ckit nak update..hik3..Sekarang nie aku tgh bosan dan boring...So,tetiba ja tangan aku nie jadi rajin untuk update aku punya belog...huhu....Now,i want story about my febret food!! hihi...
Seperti yang korang nampak dalam gmbar di atas,2 la febret food aku!! Waahh...Terasa lapaQ la pulak perut aku nie bila tgk gambar2 nie...hik3....Semua febret food aku nie,smua sedap2 kan???kan3??hahaha....
Mesti korang pon terasa lapaQ bila tgk gambar2 di atas nie kn??hahaha....Aku rasa mcm nak mkan smua jer..Tapi apa kan daya,perut aku x mampu utk makan smua nyer..hihi..Kena makan satu2...Maklum la,perut aku cpt kenyang...Kalau aku kuar mkn dgn si dia,aku suka oder "tomyam" hik3..Tapi kadang2 aku oder nasi goreng USA..Ikut mood la kn nk mkn apa..Pas2 bila kuar dgn kawan2,aku suka p mkn KFC n chicken chop!! Bila kuar dgn family aku,aku suka oder char koey teaw....!! Bila hari pasar malam pulak,aku selalu p beli satay ayam...huk3...Suka nyerrr aku...=) Kalau sarapan selalu nya aku mkn nasik lemak or roti canai...Erm,best kn smua makanan2 nie..hihi...Family aku kata,selagi boleh makan,makan jer...Nanti dah mati x leh nak mkn dah....Kalau kiter kedekut duit utk beli makanan,rezeki kita x murah taw....Allah akan tarik balik segala rezeki 2 jika kita kedekut duit utk beli makanan...X kira lah makanan apa pn...Tapi mesti lah yg halal....(*_^)

No comments:

Free Flower MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com