My photo
hye semua...(*_^) nama aku norazirah binti arshad...org panggil aku mcm2...tp nk senang panggil jer zira..tapi kat umah family aku panggil nama lain..hehe...nama apa xleh hbaq la..huhu...um0 aku baru 23,muda lagi..hahaha..dah memiliki seorang suami yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada 03/02/2013..aku sayang suami aku lbih dari diri aku sendiri...tarikh lahir aku 12/6/1989..di besarkan di negeri kedah..anak jati kedah nie.hihih..tapi tinggal kat daerah nibong tebal,pulau pinang..huhu..dulu aku sekolah kat smk sultan ahmad tajuddin,bandar baharu kedah..dan kemudian melanjutkan pelajaran di ilp nibong tebal dalam kos teknologi perisian multimedia interaktif..aku ada 6 beradik..3 boy 3 gurl..aku anak ke4...aku seorang yg manja..aku memang manja dengan seluruh keluargaku...sekarang aku dah bekerja di celcom center sebagai customer service(officer)..dah tiga tahun lebih dah aku disini..aku mudah berkawan dgn sapa2 jer n mudah jgk mengalirkan air mata....terima kasih pada kawan2 ku kerana menjadi kawan aku~~aku seorag yg simple tapi amat sukakan kekemasan dlm diri..comot2 xmaw r..huhu..aku suka menghabiskan duit dan waktu utk diri sndiri...
FOLLOW MY BLOG

~~YOU FOLLOW ME,I FOLLOW YOU BACK~~
http://segalanytentngdriku.blogspot.com

Tuesday, February 15, 2011

Erm...aku sunyi&bosan tanpa laptop kesayangan..;(

~~Me and k.rosz,happy 2gether~~

Sedihnya diri ku ini....aku tersangat windu laptop sampai terbawak2 dalam mimpi...erm...x taw la nk cakap..hidup aku nie umpama laptop taw...sapa2 pun x kan paham betapa sunyi nya diri aku nie...kt umh aku sorg2....blik keja ja,msti sorg2...rasa sedih...tgk tv sorg2...kalau ada laptop skurg2 nya dapat la aku main game ke,edit gambar ke,dgar lagu ke,main intenet ke(2pn kalau b.band bayar,huhu)....klau x de intenet pn aku leh men game n edit gmbar....aku suka edit pic...(mmg gila edit) huhuhu....mesti semua tertanya2 kan mana laptop aku??huhuhu....laptop aku sbenarnya sekarang berada pada my dear...dia tolong update antivirus n clear kan smua yang ada dlm 2..(virus)huhu....tp rasa mcm terlalu lama laptop ku berada pada dia.....ermm...........
Aku soh hantar dia kata "buzy keja,letih keja"....Bila aku kata nk p amik sndiri kt sana,dia kata "xpyh mengada nk dtg semata2 nk laptop" Erm....mcm2 alasan dia bagi pada aku...huk3..;( Dia x phm perasaan aku n sapa2 pn xkan paham cmna aku rasa skrg nie...terlalu sunyi sepi....Asal balik umah jer mesti termenung....Termenung sbb memikirkan cmna nk ilangkan rsa sunyi di aty nie....x der org utk hiburkan aty aku di umah...xder sape2 utk aku bersembang di umah....hari2 macam nie.....termenung,dan terus termenung....kadang2 sampai nak nangis....Erm,ada x sapa2 leh temankan aku???huhuhu.....Tapi kalau hari aku cuti(ahad) lagi la teramat2 aku bosan...huhu...kalau kakak2,abg2,adik2 balik best la.....tp diorg jrg balik..mklum la ada hal msing2....Tapi seb bek la ada "KAK ROSZ" yang selalu menjadi penemanku..Walaupn kami keluar x jauh mana,tetap apy jgk...skurg2 nya dpt ilangkan bosan dan sunyi di aty nie.....Walaupn kdg2 kami keluar time xde duit lgsung....huhu....(tetap kuar juz jln2 n tenangkan pala yg kusut dgn masalah peribadi) To kak rosz:-selalu kak rosz ckp sunyi kan??erm,sebenarnya kita sama ja(leh geng)...owg lagi la teramat2 sunyi...huk3...Pape pun Thanks k.rosz sbb jadi 1 kepala dgn zira....huhuhu.....Sape2 pn x kn paham zira termasuk lah si dia....Erm.......dah la kot nuh...makin lama aku taip statment nie,makin berderai lah air mata ku.....huk3......;( Anyway,aku still ingat lg pesanan kwn2 tersayang "X MO SEDIH-SEDIH K"....Aku dah cuba,tapi xleh.....Aty aku terlalu lembut n trlalu cepat sensitif......Nangis n terus nangis....2 jer kerja partime" aku.....huhuhu.....k lah,xlarat dah nak menaip.....bye2...;(
Di tulis oleh:-

No comments:

Free Flower MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com