My photo
hye semua...(*_^) nama aku norazirah binti arshad...org panggil aku mcm2...tp nk senang panggil jer zira..tapi kat umah family aku panggil nama lain..hehe...nama apa xleh hbaq la..huhu...um0 aku baru 23,muda lagi..hahaha..dah memiliki seorang suami yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada 03/02/2013..aku sayang suami aku lbih dari diri aku sendiri...tarikh lahir aku 12/6/1989..di besarkan di negeri kedah..anak jati kedah nie.hihih..tapi tinggal kat daerah nibong tebal,pulau pinang..huhu..dulu aku sekolah kat smk sultan ahmad tajuddin,bandar baharu kedah..dan kemudian melanjutkan pelajaran di ilp nibong tebal dalam kos teknologi perisian multimedia interaktif..aku ada 6 beradik..3 boy 3 gurl..aku anak ke4...aku seorang yg manja..aku memang manja dengan seluruh keluargaku...sekarang aku dah bekerja di celcom center sebagai customer service(officer)..dah tiga tahun lebih dah aku disini..aku mudah berkawan dgn sapa2 jer n mudah jgk mengalirkan air mata....terima kasih pada kawan2 ku kerana menjadi kawan aku~~aku seorag yg simple tapi amat sukakan kekemasan dlm diri..comot2 xmaw r..huhu..aku suka menghabiskan duit dan waktu utk diri sndiri...
FOLLOW MY BLOG

~~YOU FOLLOW ME,I FOLLOW YOU BACK~~
http://segalanytentngdriku.blogspot.com

Monday, February 21, 2011

~Tetiba rasa teringat kenangan2 yang lama,hehe~

Hai korang-korang....huhu...ary nie terasa rajin lagi untuk update belog aku....hehehe....Kali nie aku nak update tentang kisah aku dulu2..hehe(kenangan lama)
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku,miera n min masa zaman budak2 time darjah 4 nie..hehe(jadi pengawas skolah dari darjah 4 sampai tingkatan 5,budak bek la katakan..haha)..muka budak2,adoi...x boleh di belah langsung...hik3...Time nie aku sekolah rendah kat sek.keb.sungai kechil ilir dari pra-skolah sampai la darjah 6..huhuhu
dr kiri:kinah,aku,lin n fiezah..mamber baik nie..masa nie tingkatan 2..hehe..aku sorg jer tersesat jadi pengawas sekolah..skolah mana ek?hehe..time nie aku skolah kat SMK Sultan Ahmad Tajuddin,Bandar Bahru Kedah,dari tingkatan 1 hingga tingkatan 5..muka time nie muka remaja lg...huhu...terlalu muda lg...erm....lin dah kawen siap dh ada ank suda,fizah pn dah kawen..kinah lak dh tunang,aku ja belum...huhuhu..aku bila ek?hehe...
dr kiri:fatin,aku,min n fizah..we're bestfriends 4ever...masa nie muka boleh belah la ckit sebab nya dh rsa besaQ la jgk time nie..haha...dah tingkatan 5 waktu nie...kami ber4 kawan baik sehingga skrg....tapi dlm gambar nie aku lagi yang tersesat...hehe...(pakai baju biru n pling rendah)huhu..
kenangan aku bersama mmber2 tersayang waktu zaman skolah dulu2..huhuhu...
Antara budak2 laki dalam kelas aku..depa pn muka budak2 g time nie,la nie smua besaQ2 dah...huhuhu...dah leh jadi bapak pn...huhu..
Bersama peminat aku..hehe...masa nie aku form 6 (lower 6)..Aku sempat belajar form 6 selama sebulan jer..hehehe....Gambar nie di ambil masa form 6 ada kem jatidiri kat kolam air panas,baling..Diorg nie fesi aku,diorg kata minat aku sgt2...aku xtaw la npew....tapi bkn minat kot lain k....! minat cara aku selama aku berada di sana je...huhu...diorg mintk kebenaran utk amik gmbar dgn aku time last day berada di sana..hehe...nie jerla kenangan yang ada....lost contact dah pn...huhuhu

hahaha....time nie lagi la muka x boleh di belah...huhuhu....agak2 korang kn,nie time bila??huhuhu....kalau nak taw,waktu nie aku berada di kem plkn merbok,kedah...huhuhu....muka hitam gila siut...hahaha....hari2 berjemur tgh panas,tapi best!!!! bkn senang nak dpt peluang cam nie lagi...best sgtt....rasa mcm nk p lg jer..huhuhu....nie la mamber2 aku time kt plkn dulu...mmg best giler ar dgn diorg smua...teramat sporting n giler2! huhu....mmg 1 kepala ar walaupn xpenah kenal antara 1 sama lain..huhu...rindu diorg,bila nk jumpa balik pn xtaw la..huhu...


Di tulis oleh:-

No comments:

Free Flower MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com