My photo
hye semua...(*_^) nama aku norazirah binti arshad...org panggil aku mcm2...tp nk senang panggil jer zira..tapi kat umah family aku panggil nama lain..hehe...nama apa xleh hbaq la..huhu...um0 aku baru 23,muda lagi..hahaha..dah memiliki seorang suami yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada 03/02/2013..aku sayang suami aku lbih dari diri aku sendiri...tarikh lahir aku 12/6/1989..di besarkan di negeri kedah..anak jati kedah nie.hihih..tapi tinggal kat daerah nibong tebal,pulau pinang..huhu..dulu aku sekolah kat smk sultan ahmad tajuddin,bandar baharu kedah..dan kemudian melanjutkan pelajaran di ilp nibong tebal dalam kos teknologi perisian multimedia interaktif..aku ada 6 beradik..3 boy 3 gurl..aku anak ke4...aku seorang yg manja..aku memang manja dengan seluruh keluargaku...sekarang aku dah bekerja di celcom center sebagai customer service(officer)..dah tiga tahun lebih dah aku disini..aku mudah berkawan dgn sapa2 jer n mudah jgk mengalirkan air mata....terima kasih pada kawan2 ku kerana menjadi kawan aku~~aku seorag yg simple tapi amat sukakan kekemasan dlm diri..comot2 xmaw r..huhu..aku suka menghabiskan duit dan waktu utk diri sndiri...
FOLLOW MY BLOG

~~YOU FOLLOW ME,I FOLLOW YOU BACK~~
http://segalanytentngdriku.blogspot.com

Tuesday, March 1, 2011

~Jogging with my beloved fren,Faizah Basri..hihi~

Hai2 korang2 semua......:) ada sihat kah?hehe....Erm,this time i want story about "Jogging with my beloved fren,faizah".....Kami p jogging baru2 nie kat tepi sungai,parit buntar....hihi...best ooo....rasa segar ckit badan nie ha....pas2 kami sempat follow erobik...hehe...ramai giler org kt sana,slalu nya x ramai sgt..xtaw la npew ramai sgt hr 2....mungkin sbb best kot jogging kt ctu,siap ada erobik,taici n mcm2 lah...huhuhu.....macam2 kaum ada...bak kata astro,macam2 ada lah...hhuhu.....minggu depan kalau di beri kesempatan lagi,insyaallah nak p lagi...hihihi.....jgn jelezzz k....jom la sapa2 nak follow...best taw di samping dpt kurangkan lemak2 yang ada nie haa....hahahaha........pas2 pulak lepas kami jogging,ada la aktiviti yang sgt penting utk di buat...hihi....taw x apa dia?? pekara penting yang dimaksudkan adalah "SESI BERGAMBAR"...kih3....
Pekara nie wajib taw kena wat p tang mana2 pun...huhuhu....X lekang dari kamera.... Weeaakkk :p
Come on! Look my picture now!
:
:
:








di tulis oleh:-

No comments:

Free Flower MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com