My photo
hye semua...(*_^) nama aku norazirah binti arshad...org panggil aku mcm2...tp nk senang panggil jer zira..tapi kat umah family aku panggil nama lain..hehe...nama apa xleh hbaq la..huhu...um0 aku baru 23,muda lagi..hahaha..dah memiliki seorang suami yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada 03/02/2013..aku sayang suami aku lbih dari diri aku sendiri...tarikh lahir aku 12/6/1989..di besarkan di negeri kedah..anak jati kedah nie.hihih..tapi tinggal kat daerah nibong tebal,pulau pinang..huhu..dulu aku sekolah kat smk sultan ahmad tajuddin,bandar baharu kedah..dan kemudian melanjutkan pelajaran di ilp nibong tebal dalam kos teknologi perisian multimedia interaktif..aku ada 6 beradik..3 boy 3 gurl..aku anak ke4...aku seorang yg manja..aku memang manja dengan seluruh keluargaku...sekarang aku dah bekerja di celcom center sebagai customer service(officer)..dah tiga tahun lebih dah aku disini..aku mudah berkawan dgn sapa2 jer n mudah jgk mengalirkan air mata....terima kasih pada kawan2 ku kerana menjadi kawan aku~~aku seorag yg simple tapi amat sukakan kekemasan dlm diri..comot2 xmaw r..huhu..aku suka menghabiskan duit dan waktu utk diri sndiri...
FOLLOW MY BLOG

~~YOU FOLLOW ME,I FOLLOW YOU BACK~~
http://segalanytentngdriku.blogspot.com

Tuesday, June 14, 2011

Celebrates My birthday with my BFF~thanks :)


Hye semua2...lama kan aku x update blog....aku bzy la sekarang nie...mklum la,keja belambak2...huhuhu...dalam masa yang sama jugak,bulan 6 nie adalah bulan kenduri yang sangat banyak! huhuhu...so,aku terlalu bzy dengan kenduri2 kawen kawan2 aku....di samping 2 jgk,bln 6 ni adalah hari lahir aku....so,bzy nk kuar dgn kwn2 tersayang...hehehehe....Pendek kata,mmg bzy sgt2 lah...hehehe....sampai xdak masa nk update blog.....Tapi sekarang nie aku dah ada masa dh...boleh la update ckit2 kn...huhuhu....Sekarang nie aku nak cita mengenai sambutan birthday aku yang sangat unik! Semua nya di rancang oleh kawan2 ku tersayang iaitu ima,kak rosz,lan n zul...Tobat mmg aku x taw apa pasal rancangan depa nie...huhuhu...Maklum la,time birthday aku nie kn,nk hbaq kt ampa "aku x sihat" huhuhu....aku demam laaa.....Badan jadi x larat sangat2....Tapi demi nk jumpa kawan2ku aku paksa jugak diri nie untuk kuar bersama2 depa.....First,kami p men bolink dulu...semua berkumpul kat tempat men bolink....memang best la sbb men ramai2...kebetolan pulak jumpak dgn kak ziera n kak sha...huhuhu...(meramaikan majlis)hehe..

Pas men bolink kami p RnR pulak....saja syok2 p sana amik angin...huhuhuhu....Mmg best la sbb angin kencang n sejuk jer...tapi tudung jadi x elok la,nk tangkap gambar pn tudung jadi herot petot...hehehehehe.....Dah habis tangkap gambar pa semua,perut kami semua terus terasa lapaQ...huhuhu....and then terus menuju ke destinasi "jalan2 cari makan" huhuhuhuhu....Kami p makan kt restoran taman robina...Mmg terbaik lah makanan dia....Sedap...i like! and bagi sapa2 x penah mam kt ctu,p la try cuba test...hehehe....Lepas makan terus nak ajak balik....Badan aku pn x berapa nk larat...Dalam hati mmg mati2 ingat depa dh nk balik betoi2...tapiiiiiiiiii................"tipah tertipu" huhuhuhu.....aku tertipu la wei....hahahaha.....tertipu oleh kwn2 ku..hehe....depa wat suprise sangat kat aku.....depa berhenti kat shell sg bakap and then wat kuar kek,lilin pa smua...Perrrgghhhhh......mmg TERKEJUT + TERHARU + MALU...hehehe....Mmg x pernah di buat orang kan,sambut birthday kt shell...hehehe....Tapi aku suka! like! aku happy sgt....terharu sgt2.... x taw nk ckp cmna,mmg apy sgt2.....Terima kasih yang x terhingga pada kawan2 ku semua termasuk la my dear.....Aku sayang korang semua....Sayang ketat2!!!!!!! Frenz 4ever! Aku x kan lupa semua kenangan2 nie sampai bila2....Promise!!! Akan ingat sampai bila2.....Sweet sgt... :)
thnks IMA,KAK ROSZ,LAN N ZUL.........♥ ♥ ♥..........










No comments:

Free Flower MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com