My photo
hye semua...(*_^) nama aku norazirah binti arshad...org panggil aku mcm2...tp nk senang panggil jer zira..tapi kat umah family aku panggil nama lain..hehe...nama apa xleh hbaq la..huhu...um0 aku baru 23,muda lagi..hahaha..dah memiliki seorang suami yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada 03/02/2013..aku sayang suami aku lbih dari diri aku sendiri...tarikh lahir aku 12/6/1989..di besarkan di negeri kedah..anak jati kedah nie.hihih..tapi tinggal kat daerah nibong tebal,pulau pinang..huhu..dulu aku sekolah kat smk sultan ahmad tajuddin,bandar baharu kedah..dan kemudian melanjutkan pelajaran di ilp nibong tebal dalam kos teknologi perisian multimedia interaktif..aku ada 6 beradik..3 boy 3 gurl..aku anak ke4...aku seorang yg manja..aku memang manja dengan seluruh keluargaku...sekarang aku dah bekerja di celcom center sebagai customer service(officer)..dah tiga tahun lebih dah aku disini..aku mudah berkawan dgn sapa2 jer n mudah jgk mengalirkan air mata....terima kasih pada kawan2 ku kerana menjadi kawan aku~~aku seorag yg simple tapi amat sukakan kekemasan dlm diri..comot2 xmaw r..huhu..aku suka menghabiskan duit dan waktu utk diri sndiri...
FOLLOW MY BLOG

~~YOU FOLLOW ME,I FOLLOW YOU BACK~~
http://segalanytentngdriku.blogspot.com

Tuesday, October 4, 2011

~Rindu Pada Belog Kesayangan,luah perasaan :(

Hai semua,ahli-ahli belog tersayang....lama bebenar saya tak megupdate belog saya nie..hehe.....Rindu rasanya....Al maklum la saya asyik "bizi" jer buat masa sekarang nie....Kerja banyak sangat...Kadang2 tension tapi apa kan daya,terpaksa menerimanya degan redha sebab niat untuk mencari rezeki.....

Owh kawan-kawan ku semua,sekarang aku tengah serabut otak......aku perlukan rehat yang cukup...aku perlukan tempat mengadu....aku perlukan ruang sekeliling yang selesa....aku perlukan cuti yang panjang untuk rehatkan minda........huhuhuhuhu......rasa macam nak pergi jauh,jauh dari sini (pneng).......Apa tempat yang jauh dari pneng ek?hehehe.....

kalau dah ada suami kan beshh...hehehe (gatai seketika)...boleh la jugak aku mengadu persaan,meluah segala isi aty nie..huhu......boleh bawak aku jalan jalan makan angin ke negeri orang.....Tapi semua tu still dalam angan angan....Sebab aku belum jumpa lelaki yang boleh menjaga dan memahami isi aty aku.....Aku perlukan teman hidup yang boleh menerima aku seadanya....yang boleh menjaga aku hingga akhir hayat....yang boleh mengembirakan aty aku.......Owwhhh....sweet nya kalau dapat lelaki macam nie....hehe.. (hanya angan angan saja)

Berbalik pada soal kerjaya pula,aku masih tercari cari,dimana kerjaya tetap aku?? apakan kerjaya yang tetap pada aku suatu hari nanti....?? Aku perlukan kerjaya tetap bagi menjamin masa hadapan aku..Bukan aku x bersyukur dengan kerjaya sekarang,cuma aku inginkan yang lebih sempurna untuk aku menolong keluarga ku..Tapi aku tetap redha dan bersabar...Mungkin sekarang bukan rezeki ku lagi kot untuk semua ini...Insyaallah satu hari nanti mesti Allah akan makbulkan semua hajat2 aku nie...Insyaallah..Ya Allah,permudahkan la segala urusan ku......Aminn :)

di tulis oleh:-

No comments:

Free Flower MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com